Monday 20 April 2009

Jamuan dana MPMKUDQI



Pada 17 April 2009, hari Jumaat yang lalu MPM KUDQI telah mengadakan Progam Dana di Perkarangan masjid Rusila. Sebelum hari program berlangsung semua mahasiswa KUDQI dikehendaki berada di Rusila pada petang khamis bagi melicinkan persiapan program tersebut. Alhamdulillah mereka memberi kerjasama.

Program tersebut diadakan untuk menambahkan lagi dana MPM KUDQI yang akan digunakan untuk menjaga kebajikan semua mahasiswa, menampung perbelalanjaan program yang seterusnya, membiayai keperluan pendidikan mahasiswa dan lain-lain. Dana yang kukuh dalam sesebuah organisasi adalah penting bagi melicinkan gerak kerja program.

Pada hari kejadian, program itu berjalan dengan lancar walaupun pada mulanya ada masalah sedikit tetapi dapat diselesaikan dengan baik. Program bermula pada pukul 7.30 pagi hingga 12.30 tengah hari. Pada pagi itu ramai orang datang menjamu selera sehingga pihak kami tidak cukup tangan hendak menguruskan kerja-kerja menyediakan hidangan. Alhamdulillah, majlis ini memang mendapat sambutan yang baik .

Kesimpulannya, program itu sangat bermanfaat kepada semua. Selain itu, memberi pengalaman yang berharga kepada kami semua dalam menguruskan majlis seperti ini.

0 ulasan:

Post a Comment