Tuesday 20 October 2009

Liqa' Aidilfitri

Baru-baru ini MPM & HESIS KUDQI telah mengambil kesempatan daripada bulan Syawal yang berbaki untuk mengadakan suatu Majlis Liqa’ Aidilfiri. Majlis ini diadakan pada hari Khamis yang bertarikh 14 Oktober 2009. Majlis bermula pada pukul 9.00 pagi dan selesai pada jam 12.30 tengah hari.

Majlis dihadiri oleh mahasiswa/siswi KUDQi, para pensyarah, guru-guru sekolah DAR, bekas pelajar KUDQI dan beberapa orang kampung yang rapat dengan KUDQi. Majlis ini dirasmikan oleh Ustaz Kamaruzzaman.

Antara acara yang menarik ialah persembahan pelajar, ucapan raya daripada bekas pelajar KUDQI yang belajar di perantauan, panggung raya dan lain-lain. Overall majlis ini meriah.



"Aidilfitri Dirai Ukhuwah Dirahmati"

1 ulasan:

salam.. Lame dah blog ni tak terupdate.. Wat r berita skit2.. kan dah banyak program berlangsung.. seminar, mesyuarat agung, pengundian.. masukkan dalam berita belake.. Lagi 1, wajibkan setiap exco menulis.. Tulis r dalam ms word dulu, bagi kat ketua lajnah informasi, edit2 skit, baru masuk dlam blog.. Nmpak hidup skit..

Kalu berani lagi, ulas r pasal isu sosial dan cara selesai menurt pandangn korang sbagai mahasiswa.. Jangan duk ulas isu dalaman je, hambat gi program, orang x bagi kerja sama masa gotong royong..

Aku menyokong mpm..hehe..
Takbir

Post a Comment